Já už to tu psal, v těchto případech nechávám zásilku poslat zpět s tím, že stejně doložím výpis z paypalu a z nákupního portálu. Většinou pak zásilka dorazila bez problémů a dalších poplatků. V jednom nebo 2 případech ji opravdu vrátili prodejci, ten si pak strhnul tuším 10 procent z ceny a vrátil zbytek. Ve vašem případě možná přijdete ale o to celé poštovné, když tam bylo uvedené při nákupu. Prodejce nebude zajímat nějaký lokální problém... <br><br>pátek 30. srpna 2019 Jindrich Fucik <<a href="mailto:fulda@seznam.cz">fulda@seznam.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Ahoj vespolek,<br>
<br>
Zase jsem narazil na českou poštu. Objednal jsem si v číně odpájovátko za cca $10 a poštovné cca $10. Pošta se asi rozhodla, že potřebuje víc peněz a zásilku zadržela s tím, že mám doložit....<br>
<br>
Po pravdě se mi to moc nelíbí, mám buď možnost si dojet na Plzeňskou a vyřídit osobně (pak zaplatím 150-200 za to, že mi pošta nic nedoručí, nebo si s nimi psát a zaplatit tak 300-400 za to, že mi zásilku doručí.<br>
<br>
Skoro nejraději bych jim zavolal, že ať milou zásilku pošlou spátky, že deklarace ceny a hodnota je v pořádku a že se domluvím s odesílatelem na řešení reklamace.<br>
<br>
Vůbec se mi nelíbí ta pozice, že se jedná o jednostranné rozhodnutí a že vlastně proti němu není odvolání.<br>
<br>
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?<br>
<br>
Díky<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote>