dve rychlosti DC motorov

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 7 08:42:41 CET 2018

No do zapojenia je potrebne dat nadprudovu ochranu
je to jeden snimaci odpor a komparator ktory da signal uP
aby dany cyklus ukoncil pri prekroceni nastaveneho prudu
Alebo skusit silnejsiu poistku + poistenie nehnutelnosti :)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaro Rybárik
Sent: Wednesday, November 07, 2018 8:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: dve rychlosti DC motorov

Tak isto, kopia do konfery :)

No ja som si prave myslel, ze rele ako mechanicky prvok dam iba jedno a spinacie tranzistory s budicom radsej dva :) Je to uz asi tretia generacia vykonovej casti, takze este stvrtu som ochotny urobit, skusim teda takuto verziu. Ale obavam sa, ze ak je to nabehovy prud, co mi robi starosti, tak to nic nevyriesi...

Dakujem, Jaro