dve rychlosti DC motorov

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Listopad 7 08:33:25 CET 2018

Tak isto, kopia do konfery :)

No ja som si prave myslel, ze rele ako mechanicky prvok dam iba jedno a
spinacie tranzistory s budicom radsej dva :) Je to uz asi tretia
generacia vykonovej casti, takze este stvrtu som ochotny urobit, skusim
teda takuto verziu. Ale obavam sa, ze ak je to nabehovy prud, co mi robi
starosti, tak to nic nevyriesi...

Dakujem, Jaro