Re: RS232 kabel metráž doporučení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Březen 23 12:59:07 CET 2018

Jen jednu poznámku :
propojení musí být  na kostry přístrojů , ale ta kostra musí být propojena
na GND RS232 na obou stranách.
Já když jsem to řešil,  tak mezi těmi kostrami bylo asi 40 V AC , odvážně
jsem tam připojil ampérmetr
a tekl tam proud asi 5 mA AC. Tak jsem to natvrdo připojil oboje na
ústředmí topení a od té doby to fungovalo.
Bylo to ale doma, tam si člověk může dovolit ledacos.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW