Re: RS232 kabel metráž doporučení

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pátek Březen 23 17:31:47 CET 2018

Chtěl bych poděkovat všem co poslali příspěvek,oceňuji poznatky z praxe.
Jak jsem se zmiňoval, určitě bude třeba používat kupované komponenty
(mimo vlastní kabeláž). Propojení bude vždy 1:1, žádný bus (více
zařízení na lince)  není potřeba. Začneme asi od zařízení s nejdelším
připojením, zkontrolujeme stav mezi zeměmi a uděláme i test s s násobnou
délkou kabelu. Podle výsledku se uvidí a kdyby to nešlo, budeme uvažovat
o galvanickém oddělení příp o RS485.
Dík za tip na to propojení se SYKFY 4x2x0,5.

Tím bych to asi uzavřel.
Až se to zrealizuje, dám vědět. Možná to ale chvilku potrvá.

Díky  Martin M.