Re: RS232 kabel metráž doporučení

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pátek Březen 23 11:45:35 CET 2018

Bez znalosti dalších okolností a tedy bez záruky!

  * Potřebujete přístroje uvést na stejný potenciál, pokud jsou to
    plechové bedny PC nebo nějaké plechové přístroje tak propojíte bedny
    zelenožlutým vodičem. Propojení musí být být opravdu vodivě
    připojeno na kostru přístroje. Průřez zvolte co největší s ohledem
    na ekonomickou situaci, 6mm2/ 4mm2/ 2,5mm2. Propojení neprovádíte z
    důvodu bezpečnosti, ale funkčnosti. Doporučuji zkonzultovat s
    nějakým místním elektrikářem/ revizákem aby nedošlo k nevhodnému
    propojení zemí, někde v labinách může být požadavek na vložení
    tlumivky, nízkošumová zem.
  * Pro propojení komunikace použijte SYKFY 4x2x,05.
  * Z prvního páru prvním vodičem propojte Tx/Rx, druhým vodičem z
    prvního páru propojte SG na konektorech.
  * Z druhého páru prvním vodičem propojte Rx/Tx, druhým vodičem z
    druhého páru propojte SG na konektorech.
  * Třetím párem oběma vodiči propojte SG. Na pinu SG budete mít tedy 4
    vodiče.
  * Čtvrtým párem propojte oplechování konektorů, musíte jej naletovat
    přímo na plech který je pod krytkou, chce to trochu cviku.
  * Může se ukázat že bude třeba vycvikat ty druhé vodičen z párů
    propojujících  TX/RX co vedou na SG.

Petr