Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Březen 8 09:25:35 CET 2018

Ještě se vracím k tématu. Dorazil mi ten ořechový olej z Číny a pomerančové
ředidlo, o víkendu bych to chtěl natřít.
Můžete mi dát doporučení, v jakém poměru ředit první a pak daší nátěry ?
Předpokládám, že ten olej ohřeju , na jakou asi teplotu ?
Případně kolik těch nátěrů celkem udělat ?  Jsem v této oblasti naprostý
laik.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW