Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 8 09:48:24 CET 2018

Ja to za beznych teplot nenahrivam.

Jinak asi vse popsano je zde (je tam nekde nize i doporuceni k tungaci):

https://cestadreva.cz/page/obchod/prirodni-oleje-na-drevo

k tomu redeni...to se neda rict obecne...zalezi co to je za drevo a jak
saje...tvrda neporovita dreva je treba poprve priredit vic a treba na
smrk, lipu a takovehle zalezitosti to neni treba skoro vubec

je dobre kazdou vrstvu trochu presmirglovat nebo idelane stahnout
cidlinou...ma to take trochu snahu nachlupatit, ale ne tak jako vodou
reditelny laky

jinak ja na posledni vrstvu (vetsinou staci tri celkem) pouzivam
priredeni rozpustenym vcelim voskem

ty posledni dve vrstvy je treba dobre roztirat protoze uz skoro
nedochazi k pentraci a je skoda oleje utreneho do hadru

RV