I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 13 15:10:14 CET 2018


Tak ono nakonec není tak úplně od věci číst dokumentaci - Arduino mě zase
zaskočilo :
word Description

On the Uno and other ATMEGA based boards, a word stores a 16-bit unsigned
number. On the Due and Zero instead it stores a 32-bit unsigned number.

Jak je to na STM32 v referencích nepíšou, ale asi je to těch 32 bitů ((:
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW


čt 13. 12. 2018 v 14:43 odesílatel David Obdrzalek <
David.Obdrzalek na mff.cuni.cz> napsal:

> No anebo to udělat rovnou bez toho Arduina. Když to přeženu, tak na
> nejnižší úrovni
> Arduino používá slušnou avr-libc, tak to můžu bez něj taky, a místo
> používání
> vysokých knihoven pochybné kvality si to taky můžu napsat sám.
>
> Ale jinak to myslím není moc potřeba, protože když píšete kulturně, tak
> ten
> arduino-builder s tím už moc neudělá. Ten hlavně doplňuje chybějící
> prototypy
> (občas špatně) a #include (občas zbytečně navíc) a nastavuje cestu ke
> knihovnám pro
> kompilaci, ale když v .ino bude ve skutečnosti korektní zdroják v C/C++,
> tak s ním
> v podstatě nic neudělá a jde to ke kompilaci. Komu nevyhovuje to IDE, tak
> může
> kompilovat i uploadovat z příkazové řádky:
> https://github.com/arduino/Arduino/blob/master/build/shared/manpage.adoc
> a přitom využívat celou tu mašinérii (ať už to je dobře nebo špatně)
> Arduino
> knihoven a různých desek s různými bootloadery.
>
> D.O.
>
> On 13 Dec 2018 at 13:28, Petr Štetiar wrote:
> > David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz> [2018-12-13 12:56:54]:
> >
> > > Všechny přepínače atd. jsou vidět, když se v nastavení Arduino IDE
> zapne výpis
> > > detailních informací nebo když se pro kompilaci použije CLI, nebo se
> to dá vykoukat
> > > z nastavení platformy a desky (ty soubory platform.txt, board.txt +
> totéž .local.txt
> > > atd.).
> >
> > Ano, tyto informace se pak daji vzit a da se z toho treba postavit
> vlastni
> > build system[1], takze pak clovek zavola `make neopixel-starter-flash` a
> udela
> > mu to vlastne to same co si jinak naklika v tom IDE, tj. zkompiluje
> vsechny
> > zavislosti, udela bin/hex ktery se da flashnout, spusti flasher. Ty
> "sketche"
> > se pak daji psat primo v C/C++[2].
> >
> > 1. https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware
> > 2.
> >
> https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware/blob/master/sketches/starter/
> > main.cpp
> >
> > -- ynezz
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20181213/cd01c68c/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list