I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 13 16:09:31 CET 2018

Tak jsem tu definici word prepsal na uint16_t a opravdu teď je to jen 16
bitů.   Zcela určitě to něco při startu přepisuje, protože ať udělám reset
tlačítkem
nebo vypnutím napájení, je tam pořád když to dám hned po startu vypsat  HEX
6830, přestože tam sám v programu zapisuju obligátní 0xAA55.
Nechte to ale prosím už  být, po vytažení jumprů STlinku mi to po připojení
PC nedělá a napájení tomu odpojovat nebudu.
Díky všem za pomoc, hodně jsem se naučil a pochopil.

Ještě bych asi mohl popsat aplikaci :  Jde o zjištění časové závisloti
nějakého místního rušení v pásmu 144 MHz.   Mám tady často z určitého směru
silné místní rušení, ale není to pořád.  Mám vyvedený analogový výstup S
metru z transceiveru FT879 a chci časový průběh toho rušení několik dní
zaznamenávat
a  predikovat časový interval, kdy by mělo smysl vzít do auta radio a
směrovou anténu a jít to hledat.  Takže po minutě zapisuju úroveň rušení s
časovými značkami,
pak to přenesu do Excelu a budu se snažit predikovat ten správný okamžik,
kdy to pojedu lovit.  Ono to není extrémně silné, ale slabé stanice ze
vzdálenosti okolo 700 km
to spolehlivě překryje.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW