<div dir="ltr"><div dir="ltr"><div dir="ltr">Tak jsem tu definici word prepsal na uint16_t a opravdu teď je to jen 16 bitů.   Zcela určitě to něco při startu přepisuje, protože ať udělám reset tlačítkem <br></div><div>nebo vypnutím napájení, je tam pořád když to dám hned po startu vypsat  HEX 6830, přestože tam sám v programu zapisuju obligátní 0xAA55. <br></div><div>Nechte to ale prosím už  být, po vytažení jumprů STlinku mi to po připojení PC nedělá a napájení tomu odpojovat nebudu. <br></div><div>Díky všem za pomoc, hodně jsem se naučil a pochopil.<br></div><div><br></div><div>Ještě bych asi mohl popsat aplikaci :  Jde o zjištění časové závisloti nějakého místního rušení v pásmu 144 MHz.   Mám tady často z určitého směru</div><div>silné místní rušení, ale není to pořád.  Mám vyvedený analogový výstup S metru z transceiveru FT879 a chci časový průběh toho rušení několik dní zaznamenávat</div><div>a  predikovat časový interval, kdy by mělo smysl vzít do auta radio a směrovou anténu a jít to hledat.  Takže po minutě zapisuju úroveň rušení s časovými značkami, <br></div><div>pak to přenesu do Excelu a budu se snažit predikovat ten správný okamžik, kdy to pojedu lovit.  Ono to není extrémně silné, ale slabé stanice ze vzdálenosti okolo 700 km <br></div><div>to spolehlivě překryje.   <br></div><div><br clear="all"></div><div dir="ltr"><div><div><div dir="ltr" class="gmail_signature">Zdravi<br>Jirka Sloupenský  OK1MWW</div></div><br></div></div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">čt 13. 12. 2018 v 15:10 odesílatel Jirka Mww <<a href="mailto:jirka.mww@gmail.com">jirka.mww@gmail.com</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Tak ono nakonec není tak úplně od věci číst dokumentaci - Arduino mě zase zaskočilo : <br></div><div>
<h2>word Description</h2>
<p>On the Uno and other ATMEGA based boards, a word stores a 16-bit unsigned number.
On the Due and Zero instead it stores a 32-bit unsigned number. <br></p><p></p><p>Jak je to na STM32 v referencích nepíšou, ale asi je to těch 32 bitů ((: <br></p>

</div><div><div><div dir="ltr" class="gmail-m_-747834523851884672gmail_signature">Zdravi<br>Jirka Sloupenský  OK1MWW</div></div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">čt 13. 12. 2018 v 14:43 odesílatel David Obdrzalek <<a href="mailto:David.Obdrzalek@mff.cuni.cz" target="_blank">David.Obdrzalek@mff.cuni.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">No anebo to udělat rovnou bez toho Arduina. Když to přeženu, tak na nejnižší úrovni <br>
Arduino používá slušnou avr-libc, tak to můžu bez něj taky, a místo používání <br>
vysokých knihoven pochybné kvality si to taky můžu napsat sám.<br>
<br>
Ale jinak to myslím není moc potřeba, protože když píšete kulturně, tak ten <br>
arduino-builder s tím už moc neudělá. Ten hlavně doplňuje chybějící prototypy <br>
(občas špatně) a #include (občas zbytečně navíc) a nastavuje cestu ke knihovnám pro <br>
kompilaci, ale když v .ino bude ve skutečnosti korektní zdroják v C/C++, tak s ním <br>
v podstatě nic neudělá a jde to ke kompilaci. Komu nevyhovuje to IDE, tak může <br>
kompilovat i uploadovat z příkazové řádky:<br>
<a href="https://github.com/arduino/Arduino/blob/master/build/shared/manpage.adoc" rel="noreferrer" target="_blank">https://github.com/arduino/Arduino/blob/master/build/shared/manpage.adoc</a><br>
a přitom využívat celou tu mašinérii (ať už to je dobře nebo špatně) Arduino <br>
knihoven a různých desek s různými bootloadery.<br>
<br>
D.O.<br>
<br>
On 13 Dec 2018 at 13:28, Petr Štetiar wrote:<br>
> David Obdrzalek <<a href="mailto:David.Obdrzalek@mff.cuni.cz" target="_blank">David.Obdrzalek@mff.cuni.cz</a>> [2018-12-13 12:56:54]:<br>
> <br>
> > Všechny přepínače atd. jsou vidět, když se v nastavení Arduino IDE zapne výpis <br>
> > detailních informací nebo když se pro kompilaci použije CLI, nebo se to dá vykoukat <br>
> > z nastavení platformy a desky (ty soubory platform.txt, board.txt + totéž .local.txt <br>
> > atd.).<br>
> <br>
> Ano, tyto informace se pak daji vzit a da se z toho treba postavit vlastni<br>
> build system[1], takze pak clovek zavola `make neopixel-starter-flash` a udela<br>
> mu to vlastne to same co si jinak naklika v tom IDE, tj. zkompiluje vsechny<br>
> zavislosti, udela bin/hex ktery se da flashnout, spusti flasher. Ty "sketche"<br>
> se pak daji psat primo v C/C++[2].<br>
> <br>
> 1. <a href="https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware" rel="noreferrer" target="_blank">https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware</a><br>
> 2.<br>
> <a href="https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware/blob/master/sketches/starter/" rel="noreferrer" target="_blank">https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware/blob/master/sketches/starter/</a><br>
> main.cpp<br>
> <br>
> -- ynezz<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>
</blockquote></div>