<div dir="ltr"><div>Tak ono nakonec nenĂ­ tak ĂşplnÄ› od vÄ›ci ÄŤĂ­st dokumentaci - Arduino mÄ› zase zaskoÄŤilo : <br></div><div>
<h2>word Description</h2>
<p>On the Uno and other ATMEGA based boards, a word stores a 16-bit unsigned number.
On the Due and Zero instead it stores a 32-bit unsigned number. <br></p><p></p><p>Jak je to na STM32 v referencĂ­ch nepíšou, ale asi je to tÄ›ch 32 bitĹŻ ((: <br></p>

</div><div><div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">Zdravi<br>Jirka SloupenskĂ˝ Â OK1MWW</div></div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">ÄŤt 13. 12. 2018 v 14:43 odesĂ­latel David Obdrzalek <<a href="mailto:David.Obdrzalek@mff.cuni.cz">David.Obdrzalek@mff.cuni.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">No anebo to udÄ›lat rovnou bez toho Arduina. KdyĹľ to pĹ™eĹľenu, tak na nejnižší Ăşrovni <br>
Arduino používá slušnou avr-libc, tak to mĹŻĹľu bez nÄ›j taky, a mĂ­sto používánĂ­ <br>
vysokĂ˝ch knihoven pochybnĂ© kvality si to taky mĹŻĹľu napsat sám.<br>
<br>
Ale jinak to myslĂ­m nenĂ­ moc potĹ™eba, protoĹľe kdyĹľ píšete kulturnÄ›, tak ten <br>
arduino-builder s tĂ­m uĹľ moc neudÄ›lá. Ten hlavnÄ› doplňuje chybÄ›jĂ­cĂ­ prototypy <br>
(obÄŤas ĹˇpatnÄ›) a #include (obÄŤas zbyteÄŤnÄ› navĂ­c) a nastavuje cestu ke knihovnám pro <br>
kompilaci, ale kdyĹľ v .ino bude ve skuteÄŤnosti korektnĂ­ zdroják v C/C++, tak s nĂ­m <br>
v podstatÄ› nic neudÄ›lá a jde to ke kompilaci. Komu nevyhovuje to IDE, tak mĹŻĹľe <br>
kompilovat i uploadovat z příkazovĂ© Ĺ™Ăˇdky:<br>
<a href="https://github.com/arduino/Arduino/blob/master/build/shared/manpage.adoc" rel="noreferrer" target="_blank">https://github.com/arduino/Arduino/blob/master/build/shared/manpage.adoc</a><br>
a pĹ™itom využívat celou tu mašinĂ©rii (aĹĄ uĹľ to je dobĹ™e nebo ĹˇpatnÄ›) Arduino <br>
knihoven a rĹŻznĂ˝ch desek s rĹŻznĂ˝mi bootloadery.<br>
<br>
D.O.<br>
<br>
On 13 Dec 2018 at 13:28, Petr Ĺ tetiar wrote:<br>
> David Obdrzalek <<a href="mailto:David.Obdrzalek@mff.cuni.cz" target="_blank">David.Obdrzalek@mff.cuni.cz</a>> [2018-12-13 12:56:54]:<br>
> <br>
> > Všechny pĹ™epĂ­naÄŤe atd. jsou vidÄ›t, kdyĹľ se v nastavenĂ­ Arduino IDE zapne vĂ˝pis <br>
> > detailnĂ­ch informacĂ­ nebo kdyĹľ se pro kompilaci pouĹľije CLI, nebo se to dá vykoukat <br>
> > z nastavenĂ­ platformy a desky (ty soubory platform.txt, board.txt + totĂ©Ĺľ .local.txt <br>
> > atd.).<br>
> <br>
> Ano, tyto informace se pak daji vzit a da se z toho treba postavit vlastni<br>
> build system[1], takze pak clovek zavola `make neopixel-starter-flash` a udela<br>
> mu to vlastne to same co si jinak naklika v tom IDE, tj. zkompiluje vsechny<br>
> zavislosti, udela bin/hex ktery se da flashnout, spusti flasher. Ty "sketche"<br>
> se pak daji psat primo v C/C++[2].<br>
> <br>
> 1. <a href="https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware" rel="noreferrer" target="_blank">https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware</a><br>
> 2.<br>
> <a href="https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware/blob/master/sketches/starter/" rel="noreferrer" target="_blank">https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware/blob/master/sketches/starter/</a><br>
> main.cpp<br>
> <br>
> -- ynezz<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>