I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

David Obdrzalek David.Obdrzalek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:43:50 CET 2018


No anebo to udělat rovnou bez toho Arduina. Když to přeženu, tak na nejnižší úrovni 
Arduino používá slušnou avr-libc, tak to můžu bez něj taky, a místo používání 
vysokých knihoven pochybné kvality si to taky můžu napsat sám.

Ale jinak to myslím není moc potřeba, protože když píšete kulturně, tak ten 
arduino-builder s tím už moc neudělá. Ten hlavně doplňuje chybějící prototypy 
(občas špatně) a #include (občas zbytečně navíc) a nastavuje cestu ke knihovnám pro 
kompilaci, ale když v .ino bude ve skutečnosti korektní zdroják v C/C++, tak s ním 
v podstatě nic neudělá a jde to ke kompilaci. Komu nevyhovuje to IDE, tak může 
kompilovat i uploadovat z příkazové řádky:
https://github.com/arduino/Arduino/blob/master/build/shared/manpage.adoc
a přitom využívat celou tu mašinérii (ať už to je dobře nebo špatně) Arduino 
knihoven a různých desek s různými bootloadery.

D.O.

On 13 Dec 2018 at 13:28, Petr Štetiar wrote:
> David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz> [2018-12-13 12:56:54]:
> 
> > Všechny přepínače atd. jsou vidět, když se v nastavení Arduino IDE zapne výpis 
> > detailních informací nebo když se pro kompilaci použije CLI, nebo se to dá vykoukat 
> > z nastavení platformy a desky (ty soubory platform.txt, board.txt + totéž .local.txt 
> > atd.).
> 
> Ano, tyto informace se pak daji vzit a da se z toho treba postavit vlastni
> build system[1], takze pak clovek zavola `make neopixel-starter-flash` a udela
> mu to vlastne to same co si jinak naklika v tom IDE, tj. zkompiluje vsechny
> zavislosti, udela bin/hex ktery se da flashnout, spusti flasher. Ty "sketche"
> se pak daji psat primo v C/C++[2].
> 
> 1. https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware
> 2.
> https://github.com/ynezz/feather-m0-neopixel-firmware/blob/master/sketches/starter/
> main.cpp
> 
> -- ynezz




Další informace o konferenci Hw-list