"CANBUS" Ziarovky do auta

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Duben 10 16:34:25 CEST 2018

U fabie to nehlásilo chybu motoru ale byla tam chyba EPC.
U novějších aut je napájení provedeno z jednotky komfortu u vw aut . Na
výstupu integrovaného budiče je snímán odběr. Je tam i obezlicka vtom že je
nastavena i svítivost jednotlivých žárovek. To je třeba vidět u Audi či
Passatu kdy je jednovlaknovka společná v zadu pro brzdu a zadní světla a
řídí se proud přes žárovku. Pro světla 40% pro brzdy 90%.
Kontrola žárovek se provádí i ve vypnutém stavu soustavnym buzením tuším že
1khz pulzy a snímáním proudu todle třeba dělalo problémy při montáži
denního svícení či instalaci tažného.
Ono to není až tak jednoduché a každá automobilka to má jinak. Jediné co
mají společné je že ve všech jsou použity stm procesory.