"CANBUS" Ziarovky do auta
Radek Benedikt
benedikt na lphard.cz
Úterý Duben 10 17:26:51 CEST 2018
Tolik jsem to nezkoumal, ale dost me to poplasilo. Bylo to prvni RSko a to tusim tu EPC kontrolku ani nejake dalsi rozumnejsi ukazovatko nemelo. Tu EPC mely tusim benziny. A ty dalsi vety me vedou k domence, ze za chvili budou vycitat snad i charakteristiky zarovek. A oblibena filmova hlaska mydlo konci, rucnik konci je i u aut. Treba hlaska Porsche "zarovce xyz konci zivotnost"...
Radek (benedikt2hw.cz)
------------------------
U fabie to nehlásilo chybu motoru ale byla tam chyba EPC.
U novějších aut je napájení provedeno z jednotky komfortu u vw aut . Na výstupu integrovaného budiče je snímán odběr. Je tam i obezlicka vtom že je nastavena i svítivost jednotlivých žárovek. To je třeba vidět u Audi či Passatu kdy je jednovlaknovka společná v zadu pro brzdu a zadní světla a řídí se proud přes žárovku. Pro světla 40% pro brzdy 90%.
Kontrola žárovek se provádí i ve vypnutém stavu soustavnym buzením tuším že 1khz pulzy a snímáním proudu todle třeba dělalo problémy při montáži denního svícení či instalaci tažného.
Ono to není až tak jednoduché a každá automobilka to má jinak. Jediné co mají společné je že ve všech jsou použity stm procesory.
Další informace o konferenci Hw-list