OT Silikagel

Jan Linhart hw na liny.cz
Pondělí Říjen 23 13:11:33 CEST 2017

     Já tomu nerozumím. Nejprve se těm blechám topí, pak se řeší silikagel,

pak se řeší topení silikagelu aby vyschl, mezi tím hlídání vlhkosti a
kdo ví,

co ještě.

     Proč se těm blechám nemůže topit peltiérem? Na chladící straně se

vlhkost vysráží sama a může odkapat hadičkou. Vzhledem k povaze

rosného bodu bude výsledná vlhkost dlouhodobě stabilní.

Honza