OT Silikagel

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 23 10:32:32 CEST 2017

ne klasicky silikagel v suchem stavu je bily napruhlednely...se
vzrustajicim objemem vody je stale bily, ale stava se matnym/mlecnym

To o cem mluvite je specialne upraveny silikagel s obsahem chloridu
kobaltnateho, ktery je indikatorem "nacucanosti", ktery je v suchem stavu
modry a po nacucani se meni na ruzovy. Ten upraveny se nepouziva v celem
objemu...staci par kulicek v celem objemu.

Hmotnosti zvazene mam - to jsem uz psal.

RV