OT Silikagel

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 23 15:01:20 CEST 2017

tak temperovat se jim musi na tom se asi shodneme...respektive pres to
nejede vlak

peltier ma jednu nevyhodu - je to bodovej zdroj tepla a je treba kolem toho
honit vzduch - jinak se ten teplotni spad neudela
navic kdyz se kouknu na parametry tak je teplota 28st, RH 38% a z toho
vychazi rosny bod 11st - teplotni spad 17st je uz na naproste hranici pro
peltier - rozhodne ne v tehle instalaci

navic ona ta vlhkost tam nejaka byt musi - protoze pak se ty potvory zase
spatne svlikaji - takze nekdy je treba topit ale neodvlhcovat - urcite to
nastane v zime, kdy mame doma klidne 20% RH

ten silikagel je prave naprosto idealni - on pusobi jako stabilizator - nad
tech cca 40% pojima velke mnozstvi vody a pri nizsich vlhkostech uz tolik
nefunguje.

a jednou za 4 mesice ho snadno vysusim pres noc v troube

RV