OT Silikagel

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Neděle Říjen 22 22:50:18 CEST 2017

Nikdy jsem s tím neměl problém, silikagel se ani nedrolí, ani neztrácí absorpční schopnost. Mám tady i silikagel který jsem kupoval asi před 20 lety, prošel mnoha cykly a nic zvláštního na něm není vidět. Ty sáčky jsem zkoušel sušit v troubě, ale roztavily se. V mikrovlnce se ohřívají na max. 100 stupňů (myslím) a to bez problémů vydrží.

Aleš Procháska

 Od:   Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
 Komu:   <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   22.10.2017 15:59
 Předmět:   Re: OT Silikagel

A mate to nejak dlouhodobe vyzkousene? Nasel jsem dost hlasek na netu,
ze to sice funguje, ale ze dochazi k degradaci uvnitr silikagelu prudkym
rozpinanim vodni pary. Protoze se ta voda vari i uvnitr a nema kam utect.

A jaky problem je se sacky "do not eat"? Ty do trouby nejsou vhodne?
Myslel jsem, ze se z toho nic neuvolnuje.

RV