baterie HE3DA

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Říjen 18 23:04:12 CEST 2017


Vyvoz je kolem 10TWh rocne.
Tesla se 100kWh baterii ujede cca 400km
Kdybych bral najezd za rok 16k km (Generali uvadela za rok 2013 prumer
10-20k km) tak jedna spotrebuje 4MWh.
Takze takovych aut by se uzivilo 2.5M.
V cesku je registrovano pres 5M aut. Jezdi tu i cizinci (ale i cesi do
ciziny).
Cili elektriky mame tak na 50% vozidel.
Ano je to vicemene cucani z prstu, ale jakysi nastin to mozna dava.

PK




Dne 18. října 2017 22:08 V P <vvitty01 na seznam.cz> napsal(a):

> Vystavet vyrobni kapacity elektriny pro elektromobili v zemi ktera patri
> dlouhodobe k nejvetsim vyvozcum elektriny? Ani s tim VN a VVN to neni tak
> tragicke, to spis posledni míle.
>
> --
> -----------------------------------------
> Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách -
> http://www.pojezdy.eu
>
> ---------- Původní e-mail ----------
> Od: Tomas Urbanek <turbyho na me.com>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 18. 10. 2017 15:22:57
> Předmět: Re: baterie HE3DA
>
> Elektromobily jsou v soucasne podobe hype. Staci se podivat kolik ruznych
> vedlejsich problemu prinasi uz ted v Norsku a jak se uz ted prehodnocuje
> tamni podpora. A to jsou zatim jen marginalni problemy nebot tech vozu neni
> jeste nijak moc.
>
> Vystavet vn a vvn site pro nabijeni velkeho mnozstvi vozidel vsude kde to
> bude treba je v blizkem horizontu prakticky nerealne. O regulaci a vyrobe
> ani nemluve.
>
> Pokud bych si mel vsadit, tak do budoucna vsadim spise na elektromobily s
> palivovymi clanky. Jen jeste najit dostupny a cenove prijatelny katalizator
> :)
>
> T
>
> 18. 10. 2017 v 14:57, hwnews konference <hwnews na cncnet.info>:
>
> A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v
> aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem.
> Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste
> se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii
> dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.
>
> Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.
>
> RV
>
> Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz> napsal(a):
>
> presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict
> nekolik let ..
> ceho je moc, toho  je prilis.
> jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.
> zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na
> vahu/kapacitu/zivotnost.
> takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti,
> zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +
> nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne
> :-).
> t.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.hw.cz>
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20171018/c7f7e115/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list