<div dir="ltr">Vyvoz je kolem 10TWh rocne.<div>Tesla se 100kWh baterii ujede cca 400km</div><div>Kdybych bral najezd za rok 16k km (Generali uvadela za rok 2013 prumer 10-20k km) tak jedna spotrebuje 4MWh.</div><div>Takze takovych aut by se uzivilo 2.5M.</div><div>V cesku je registrovano pres 5M aut. Jezdi tu i cizinci (ale i cesi do ciziny).</div><div>Cili elektriky mame tak na 50% vozidel.</div><div>Ano je to vicemene cucani z prstu, ale jakysi nastin to mozna dava.</div><div><br></div><div>PK</div><div><br></div><div><br></div><div><br></div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 18. října 2017 22:08 V P <span dir="ltr"><<a href="mailto:vvitty01@seznam.cz" target="_blank">vvitty01@seznam.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>Vystavet vyrobni kapacity elektriny pro elektromobili v zemi ktera patri dlouhodobe k nejvetsim vyvozcum elektriny? Ani s tim VN a VVN to neni tak tragicke, to spis posledni míle.<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br><br>-- <br>------------------------------<wbr>-----------<br>Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - <a href="http://www.pojezdy.eu" target="_blank">http://www.pojezdy.eu</a><br><br><aside>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: Tomas Urbanek <<a href="mailto:turbyho@me.com" target="_blank">turbyho@me.com</a>><br>
Komu: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
Datum: 18. 10. 2017 15:22:57<br>
Předmět: Re: baterie HE3DA
</aside><br></font></span><div><div class="h5"><blockquote><div dir="auto"><div>Elektromobily jsou v soucasne podobe hype. Staci se podivat kolik ruznych vedlejsich problemu prinasi uz ted v Norsku a jak se uz ted prehodnocuje tamni podpora. A to jsou zatim jen marginalni problemy nebot tech vozu neni jeste nijak moc.</div><div><br></div><div>Vystavet vn a vvn site pro nabijeni velkeho mnozstvi vozidel vsude kde to bude treba je v blizkem horizontu prakticky nerealne. O regulaci a vyrobe ani nemluve.</div><div><br></div><div>Pokud bych si mel vsadit, tak do budoucna vsadim spise na elektromobily s palivovymi clanky. Jen jeste najit dostupny a cenove prijatelny katalizator :)</div><div><br></div><div>T</div><div><br>18. 10. 2017 v 14:57, hwnews konference <<a href="mailto:hwnews@cncnet.info" target="_blank">hwnews@cncnet.info</a>>:<br><br></div><blockquote><div><div dir="ltr">A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem. Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.<div><br></div><div>Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.</div><div><br></div><div>RV<br><div><br><div>Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <span dir="ltr"><<a href="mailto:tomas.kubat@comap.cz" target="_blank">tomas.kubat@comap.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote style="margin:0 0 0 0.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict nekolik let ..<br>
ceho je moc, toho  je prilis.<br>
jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.<br>
zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na vahu/kapacitu/zivotnost.<br>
takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti, zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +<br>
nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne :-).<br>
<span><font color="#888888">t.<br>
</font></span><span><br></span></blockquote></div></div></div></div>
</div></blockquote><blockquote><div><span>______________________________<wbr>_________________</span><br><span>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.hw.cz" target="_blank">www.HW.cz</a></span><br><span><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a></span><br><span><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a></span><br></div></blockquote></div>______________________________<wbr>_________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br></blockquote></div></div></div><br>______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>