baterie HE3DA
V P
vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 19 00:20:22 CEST 2017
Prumerna spotreba se pohybuje v rozmezi 12 - 25 kWh / 100km. Zalezi na
velikosti, nalozeni a rocnim obdobi - dokud to topilo palenim energie ve
spirale tak to v zime nebyl zadny zazrak.
Krome vyvozu je tu jeste rozdil mezi denni a nocni spotrebou - hrubym
odhadem 1 TW. Takze na nocni dobijeni je tu dalsi rezerva...
A kdyz vezmu ze se tady rocne registruje cca 300 tisic osobnich aut tak je
to slusna rezerva...
Ja tedy u nasi zeme nevidim problem ve vyrobe elektriny, problemy se pri
vyznamejsim rozsireni poctu registraci elektroaut projevi spise v jinych
oblastech napojenych na automobilovou dopravu.
--
-----------------------------------------
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu
---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 18. 10. 2017 23:04:28
Předmět: Re: baterie HE3DA
"
Vyvoz je kolem 10TWh rocne.
Tesla se 100kWh baterii ujede cca 400km
Kdybych bral najezd za rok 16k km (Generali uvadela za rok 2013 prumer 10-20
k km) tak jedna spotrebuje 4MWh.
Takze takovych aut by se uzivilo 2.5M.
V cesku je registrovano pres 5M aut. Jezdi tu i cizinci (ale i cesi do
ciziny).
Cili elektriky mame tak na 50% vozidel.
Ano je to vicemene cucani z prstu, ale jakysi nastin to mozna dava.
PK
Dne 18. října 2017 22:08 V P <vvitty01 na seznam.cz(mailto:vvitty01 na seznam.cz)>
napsal(a):
"
Vystavet vyrobni kapacity elektriny pro elektromobili v zemi ktera patri
dlouhodobe k nejvetsim vyvozcum elektriny? Ani s tim VN a VVN to neni tak
tragicke, to spis posledni míle.
--
-----------------------------------------
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu
(http://www.pojezdy.eu)
---------- Původní e-mail ----------
Od: Tomas Urbanek <turbyho na me.com(mailto:turbyho na me.com)>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz(mailto:hw-list na list.hw.cz)>
Datum: 18. 10. 2017 15:22:57
Předmět: Re: baterie HE3DA
"
Elektromobily jsou v soucasne podobe hype. Staci se podivat kolik ruznych
vedlejsich problemu prinasi uz ted v Norsku a jak se uz ted prehodnocuje
tamni podpora. A to jsou zatim jen marginalni problemy nebot tech vozu neni
jeste nijak moc.
Vystavet vn a vvn site pro nabijeni velkeho mnozstvi vozidel vsude kde to
bude treba je v blizkem horizontu prakticky nerealne. O regulaci a vyrobe
ani nemluve.
Pokud bych si mel vsadit, tak do budoucna vsadim spise na elektromobily s
palivovymi clanky. Jen jeste najit dostupny a cenove prijatelny katalizator
:)
T
18. 10. 2017 v 14:57, hwnews konference <hwnews na cncnet.info
(mailto:hwnews na cncnet.info)>:
"
A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v
aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem.
Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste
se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii
dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.
Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.
RV
Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz
(mailto:tomas.kubat na comap.cz)> napsal(a):
"presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict
nekolik let ..
ceho je moc, toho je prilis.
jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.
zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na vahu/
kapacitu/zivotnost.
takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti,
zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +
nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne :
-).
t.
"
""
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz(http://www.hw.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list)
"
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz(http://www.hw.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list)
"
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz(http://www.hw.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list)
"
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
"
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20171019/9a342a89/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list