baterie HE3DA

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Říjen 18 22:08:28 CEST 2017


Vystavet vyrobni kapacity elektriny pro elektromobili v zemi ktera patri 
dlouhodobe k nejvetsim vyvozcum elektriny? Ani s tim VN a VVN to neni tak 
tragicke, to spis posledni míle.

-- 
-----------------------------------------
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tomas Urbanek <turbyho na me.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 18. 10. 2017 15:22:57
Předmět: Re: baterie HE3DA 
"

Elektromobily jsou v soucasne podobe hype. Staci se podivat kolik ruznych 
vedlejsich problemu prinasi uz ted v Norsku a jak se uz ted prehodnocuje 
tamni podpora. A to jsou zatim jen marginalni problemy nebot tech vozu neni 
jeste nijak moc.




Vystavet vn a vvn site pro nabijeni velkeho mnozstvi vozidel vsude kde to 
bude treba je v blizkem horizontu prakticky nerealne. O regulaci a vyrobe 
ani nemluve.




Pokud bych si mel vsadit, tak do budoucna vsadim spise na elektromobily s 
palivovymi clanky. Jen jeste najit dostupny a cenove prijatelny katalizator 
:)




T


18. 10. 2017 v 14:57, hwnews konference <hwnews na cncnet.info
(mailto:hwnews na cncnet.info)>:


"

A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v 
aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem. 
Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste 
se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii 
dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.



Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.




RV



Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz
(mailto:tomas.kubat na comap.cz)> napsal(a):
"presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict 
nekolik let ..
ceho je moc, toho  je prilis.
jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.
zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na vahu/
kapacitu/zivotnost.
takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti, 
zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +
nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne :
-).
t.

"




""
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz(http://www.hw.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list)

"
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
"
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20171018/b08d0fc6/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list