ot: skolske chemicke pokusy

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Neděle Únor 5 15:25:38 CET 2017


No její minulost neznám, ale češtinářka rozhodně nebyla, protože napsat
napětý v testu?
Spíš mám podezření na dějepisnou nemoc, protože většinu hodiny trávíme tím,
že nám říká letopočty kdo co kdy objevil. Toto je samozřejmě taky důležité,
ale ne v takové míře.
Takový lidé by se měli trestat a ne platit.

Dne 5. 2. 2017 15:17 napsal uživatel "balu" <balu na k-net.fr>:

> nie je to rekvalifikovana cestinarka? Alebo absolventka socialnej prace od
> Svatej Alzbety?
>
> Vo fyzike a chemii je experiment velmi dolezity, uz len to ze nesedi
> meranie s teoretickym predpokladom by naozajstnej fyzikarke malo
> docvaknut...
>
>
>
> On 05/02/2017 15:00, Marek Coufal wrote:
>
>> A divíte s, že je dnešní mládež takov.aá? Například teďka v kvartě jsme
>> brali elektřinu a fyzikářka se mě dušovala, že se kovy pokovovují
>> střídavým proudem. Samozřejmě jsem jí řekl, že to má špatně a potom jsem
>> z toho měl problémy, že tady učí ona a ne já a kecy podobnýho rázu. Nebo
>> ještě jeden příklad:
>> Učili jsme se o termistoru, takže jsme dělali takovej pokus, že jsme
>> měli kádinku s vodou a tu jsme zahřívali. A potom jsme měli dělat graf
>> závislosti odporu na teplotě. Já jsem nad tím měřením myslel, narozdíl
>> od ostatních, takže jsem vzal izolepu, abych mohl přilepit termistor
>> úplně na kraj, aby byla ponořená jen zalakovaná špička termistoru,
>> protože jeho nožičky byly odizolovaný a fyzikářka žije ve světě, že
>> elektrický proud vede jen roztok soli, ale my v Brně máme hodně
>> minerálovitou vodu, takže sice má velkej odpor, ale když jsem zkusil
>> ponořit tu neizolovanou část, tak odpor najednou o polovinu klesl.
>> Samozřejmě fyzikářka přišla s tím, že to dělám špatně, že tam mám
>> špatnej přenos tepla, že to tam mám ponořit úplně celý do vody. Tak já
>> jsem jí řekl, že by to ovlivnilo měření, protože ta voda taky vede, ona
>> řekla, že si snad ze mě dělá srandu, když jsme se učili, že normální
>> voda nevede proud. Tak já jsem jí to aji ukázal, že ten odpor opravdu o
>> půlku klesne, tak ona na to řekla, že to stejně budu dělat tak, jak to
>> řekla, já jsem se kvuli tomu nas***, řekl jsem, že je asi šáhlá a že to
>> vážně ztrácí smysl, ona se naštvala, zjistila, že ja to umím líp než
>> ona, zase měla kecy a teď mám doma problémy kvůli timu, že naše
>> fyzikářka vážně nic neumí. Tak jsem jí aspoň řekl, že až se bude
>> sprchovat, tak ať si dá do vany fén, protože by jí to přece podle ní
>> nemělo nic udělat. Tak čekám až umře. A potom se budu smát já. Od té
>> doby s ní vůbec nemluvím a od ostatních slýchám kecy, že jsem
>> nevychovanej, protože nezdravím učitele a pořád mám nějaký problémy s
>> fyzikářkou. A nakonec to skončí tak, že já jsem teď v pololetí dostal
>> 2ku z fyziky, ale lidi, kteří nechápou, že volty, ohmy a ampéry nejsou
>> to stejný mají jedničku. Natož aby měli vůbec ponětí o čem jsme se
>> vlastně učili.
>>
>> Tak aspoň takový je přístup učitelů na druhém nejlepším osmiletém
>> gymnáziu, které je fyzikálně a chemicky zaměřené.
>>
>>
>>
>> Marek
>>
>> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20170205/cd1c65c3/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list