<div dir="auto">No její minulost neznám, ale češtinářka rozhodně nebyla, protože napsat napětý v testu?<div dir="auto">Spíš mám podezření na dějepisnou nemoc, protože většinu hodiny trávíme tím, že nám říká letopočty kdo co kdy objevil. Toto je samozřejmě taky důležité, ale ne v takové míře. </div><div dir="auto">Takový lidé by se měli trestat a ne platit.</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 5. 2. 2017 15:17 napsal uživatel "balu" <<a href="mailto:balu@k-net.fr">balu@k-net.fr</a>>:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">nie je to rekvalifikovana cestinarka? Alebo absolventka socialnej prace od Svatej Alzbety?<br>
<br>
Vo fyzike a chemii je experiment velmi dolezity, uz len to ze nesedi meranie s teoretickym predpokladom by naozajstnej fyzikarke malo docvaknut...<br>
<br>
<br>
<br>
On 05/02/2017 15:00, Marek Coufal wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
A divíte s, že je dnešní mládež takov.aá? Například teďka v kvartě jsme<br>
brali elektřinu a fyzikářka se mě dušovala, že se kovy pokovovují<br>
střídavým proudem. Samozřejmě jsem jí řekl, že to má špatně a potom jsem<br>
z toho měl problémy, že tady učí ona a ne já a kecy podobnýho rázu. Nebo<br>
ještě jeden příklad:<br>
Učili jsme se o termistoru, takže jsme dělali takovej pokus, že jsme<br>
měli kádinku s vodou a tu jsme zahřívali. A potom jsme měli dělat graf<br>
závislosti odporu na teplotě. Já jsem nad tím měřením myslel, narozdíl<br>
od ostatních, takže jsem vzal izolepu, abych mohl přilepit termistor<br>
úplně na kraj, aby byla ponořená jen zalakovaná špička termistoru,<br>
protože jeho nožičky byly odizolovaný a fyzikářka žije ve světě, že<br>
elektrický proud vede jen roztok soli, ale my v Brně máme hodně<br>
minerálovitou vodu, takže sice má velkej odpor, ale když jsem zkusil<br>
ponořit tu neizolovanou část, tak odpor najednou o polovinu klesl.<br>
Samozřejmě fyzikářka přišla s tím, že to dělám špatně, že tam mám<br>
špatnej přenos tepla, že to tam mám ponořit úplně celý do vody. Tak já<br>
jsem jí řekl, že by to ovlivnilo měření, protože ta voda taky vede, ona<br>
řekla, že si snad ze mě dělá srandu, když jsme se učili, že normální<br>
voda nevede proud. Tak já jsem jí to aji ukázal, že ten odpor opravdu o<br>
půlku klesne, tak ona na to řekla, že to stejně budu dělat tak, jak to<br>
řekla, já jsem se kvuli tomu nas***, řekl jsem, že je asi šáhlá a že to<br>
vážně ztrácí smysl, ona se naštvala, zjistila, že ja to umím líp než<br>
ona, zase měla kecy a teď mám doma problémy kvůli timu, že naše<br>
fyzikářka vážně nic neumí. Tak jsem jí aspoň řekl, že až se bude<br>
sprchovat, tak ať si dá do vany fén, protože by jí to přece podle ní<br>
nemělo nic udělat. Tak čekám až umře. A potom se budu smát já. Od té<br>
doby s ní vůbec nemluvím a od ostatních slýchám kecy, že jsem<br>
nevychovanej, protože nezdravím učitele a pořád mám nějaký problémy s<br>
fyzikářkou. A nakonec to skončí tak, že já jsem teď v pololetí dostal<br>
2ku z fyziky, ale lidi, kteří nechápou, že volty, ohmy a ampéry nejsou<br>
to stejný mají jedničku. Natož aby měli vůbec ponětí o čem jsme se<br>
vlastně učili.<br>
<br>
Tak aspoň takový je přístup učitelů na druhém nejlepším osmiletém<br>
gymnáziu, které je fyzikálně a chemicky zaměřené.<br>
<br>
<br>
<br>
Marek<br>
<br>
</blockquote>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>