ot: skolske chemicke pokusy

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Středa Únor 8 18:15:34 CET 2017

Zazil jsem v dobe davne neco podobneho.

A protoze jsem byl vzdy jednickar a mel drze celo, zazehl jsem valku s nasi jednou profesorkou.

Vysledek byl ctverec na pololeti a u me malem infarkt.

Sel jsem si s pani profesorkou popovidat a pry nas bylo slyset i pres zed. K jeji cti musim rici, ze to nevzala osobne a nemstila se mi. V prubehu nalsedujiciho pul roku jsme uzavreli primeri a v nasledujicich letech to fungovalo asi nasledovne – pokud udelala kravinu ja jsem ji to neverejne naznacil / rekl. Ona se nasledujici hodinu opravila. Fungovalo to k oboustrane spokojenosti. Problem byl, ze ji hodili na krk ucit neco o cem v zivote neslysela a priznejte se pred partou pubertaku. Tak jste skoncil. Ja jsem parkrat ucit zkousel a vim, ze na to nemam jak nervy, tak schopnosti :)

Chapu, ze je to tezke , ale zkuste se na problem podivat z druhe strany a idealne na neutralnim uzemi udelat vstricny krok.

Bude se Vam to hodit v budoucim zivote.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Coufal
Sent: Sunday, February 05, 2017 9:26 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: ot: skolske chemicke pokusy

No její minulost neznám, ale češtinářka rozhodně nebyla, protože napsat napětý v testu?

Spíš mám podezření na dějepisnou nemoc, protože většinu hodiny trávíme tím, že nám říká letopočty kdo co kdy objevil. Toto je samozřejmě taky důležité, ale ne v takové míře.

Takový lidé by se měli trestat a ne platit.