Viriva brzda pro mereni spalovacich motoru

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 2 08:54:46 CEST 2017

nahrazovat tim pomocnym motorem starter asi nebude dobre....preci jen ten
vyskakovaci pastorek na starteru dava tomu motoru pri naskoceni volnost. A
pokud byste treba chteli startovat do nejakych vyssich otacek z uz
roztocene brzdy tak to neni zase prilis privetive treba k rozvodum a ruznym
prevodum - to zrychleni je prilis velke a trpi jak remeny, retezy a ozubeni.

Jinak podle me nejjednodussi reseni, ktere by eliminovalo potrebu te elmg.
spojky a je jednosmerne lozisko - funguje totiz jako v podstate dokonala
jednosmerna volnobezka. Ale cenove to mozna bude s tou elmg. spojkou
plichta. ;-)

RV