<div dir="ltr">nahrazovat tim pomocnym motorem starter asi nebude dobre....preci jen ten vyskakovaci pastorek na starteru dava tomu motoru pri naskoceni volnost. A pokud byste treba chteli startovat do nejakych vyssich otacek z uz roztocene brzdy tak to neni zase prilis privetive treba k rozvodum a ruznym prevodum - to zrychleni je prilis velke a trpi jak remeny, retezy a ozubeni.<div><br></div><div>Jinak podle me nejjednodussi reseni, ktere by eliminovalo potrebu te elmg. spojky a je jednosmerne lozisko - funguje totiz jako v podstate dokonala jednosmerna volnobezka. Ale cenove to mozna bude s tou elmg. spojkou plichta. ;-)</div><div><br></div><div>RV</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 2. srpna 2017 7:07 Pavel Kadečka <span dir="ltr"><<a href="mailto:pavel.kadecka@gmail.com" target="_blank">pavel.kadecka@gmail.com</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Frekvenční měnič mě nenapadl, to je dobrý nápad. A nestačil by softstartér?<br>
<br>
S elektromagnetickou spojkou počítám, na tom jsme se shodli i se zákazníkem.<br>
<br>
P.K.<br>
<br>
Dne 1. srpna 2017 17:29 Petr Labaj <<a href="mailto:labaj@volny.cz">labaj@volny.cz</a>> napsal(a):<br>
<div class="HOEnZb"><div class="h5">> Pokud to má být opravdu měření a je jen test jede-nejede,<br>
> tak bych tam určitě dal elektromagnetickou spojku. Není to<br>
> nijak závratně drahá věc.<br>
> A k motoru samozřejmě frekvenční měnič.<br>
><br>
> PL<br>
><br>
> ******************************<wbr>***<br>
><br>
> Dne 1.8.2017 v 15:38 Pavel Kadečka napsal(a):<br>
><br>
>> Přátelé,<br>
>><br>
>> obrátil se na nás zákazník s tímto dotazem:<br>
>><br>
>> "Máme na dílně vířivou brzdu pro zatěžování spalovacích motorů. Malé<br>
>> motory ji neumí roztočit na provozní otáčky. Za tímto účelem bychom na<br>
>> brzdu potřebovali instalovat motor, který nám s rozběhem pomůže<br>
>> potažmo úplně nahradí startér. Technické podrobnosti, výkon<br>
>> elektromotoru 2kW, rozsah otáček 0 až 3000 za minutu."<br>
>><br>
>> Jak byste to vyřešili? Tak, jak si to představují, by to znamenalo<br>
>> připojit na hřídel elektromotor a tím pomoct tomu spalovacímu při<br>
>> rozběhu. Ale v pracovních otáčkách by se elektromotor musel vyřadit,<br>
>> aby měření na té vířivé brzdě mělo nějaký smysl, ne? Stačilo by v tom<br>
>> případě vypnout napájení elektromotoru? Nemůže se v něm něco rozbít?<br>
>><br>
>> Díky.<br>
>><br>
>> Pavel Kadečka.<br>
>><br>
><br>
> ______________________________<wbr>_________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>