Viriva brzda pro mereni spalovacich motoru

Středa Srpen 2 09:04:08 CEST 2017

Jo, volnoběžka, to nás taky napadlo. Ale teď jsem narazil na katalog
odstředivých spojek - ta by to vyřešila zřejmě taky a mnohem
jednodušeji (a levněji...). Motor se nastartuje vlastním startérem a
po roztočení na pracovní otáčky se teprv připojí na brzdu.

P.K.