Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Leden 23 07:11:03 CET 2016

Celkom jednoducho. Pre test si zapichnite kovovy kolik do zeme alebo
postavte kovove zariadenie ako okruzna pila 20 m od domu. Potom odmerajte
napatie medzi svojim N, pripadne PE a tym kolikom alebo zariadenim. Mozete
pouzit aj ampermeter a odmerat prud, ale iba nedzi zariadenim a PE, kedze
pri merani prudu dotykom na N na 90% vyhodite prudovy chranic (ak je v
dobej kondicii a vypina tak dobre a rak rychlo ako ma)

V realnom pripade vyhodite prudovy chranic uz len pripojenim kabla k
okruznej pile.

Domyslite realne podmienky, nie schemu na papieri. Bude vzdy pila aj
obsluha na dostatocne velkej neposkodenej izolovanej podlozke? Bude
kapacitna vazba kabla a pily so zemou taka mala, ze nepotecie vypinaci prud
chranica? Je ten chranic LEN na tuto zasuvku, alebo na dom a uz teraz cez
neho tecie 15 mA z inych spotrebicov?

Zrusenie pripojenia PE a pripojenie kostry zariadenia kamkolvek inam je ...
odvazne...

Dodo
Dňa 22.1.2016 20:01 používateľ "Petr Labaj" <labaj na volny.cz> napísal: