Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 22 20:00:56 CET 2016

Dne 22.1.2016 v 19:46 Dodo Racek napsal(a):

> tj. připojit
> >
> Nechcel by som sa dostat do styku s takto upravenymi zariadeniami.
>
> Dom podla vstupov je na prudovom chranici.
>
> Okrem toho, ze zrusite ochranu nulovanim, zabezpecite aj vypinannie
> prudoveho chranica...unikajucim prudom okruznej pily do zeme
> priamo,alebo cez obsluhu...

Eee???
Jak připojením drátu N z domácí instalace na N+PE na cirkuli zajistím
vyhození fíčka?
Abych to vyhodil, tak bych musel místo domácího N použít domácí PE.

Tohle připojení používám naprosto běžně, protože mám barák samozřejmě taky
na TN-S, ale občas musím používat zařízení s velkým unikajícím proudem přes
filtry (velké servoměniče). Takže si tohle zařízení připojím jako TN-C,
tj. mám na zdi
jednu speciální zásuvku, která má kolík připojen na přívod N.

PL