Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Leden 22 19:46:07 CET 2016

> Nebo (a tak bych to udělal já) to napojit jakoby v soustavě TN-C, tj.
připojit
> Lx + N, kde N který bych na cirkuli připojil na N+PE.

Nechcel by som sa dostat do styku s takto upravenymi zariadeniami.

Dom podla vstupov je na prudovom chranici.

Okrem toho, ze zrusite ochranu nulovanim, zabezpecite aj vypinannie
prudoveho chranica...unikajucim prudom okruznej pily do zeme priamo,alebo
cez obsluhu...

Dodo

> PL

teď prodává Mountfield s nějakou slevou ?
4drátový přívod. Omezující podmínky kvůli kterým sem píšu:
místo stávajícího 4dr nový 5dr.
rychlé zastavení(brzda) a proto se ptám jestli náhodou tahle brzda
nevyžaduje N-vodič.
říkám, že by to někdo z komunity mohl mít doma a vědět to na sichr.