mereni rychlosti pripojeni u UPC
Pavel Kadečka
pavel.kadecka na gmail.com
Pondělí Leden 4 11:04:31 CET 2016
Tak přesně tenhle pocit jsem tehdy měl taky - že jim klekl nějaký páteřní
spoj (nebo prostě už nestačil). Ono to totiž krátce před koncem výpovědní
doby zase začalo fungovat plnou rychlostí. Jakoby měli nějaký průser,
věděli o něm, ale nesměli to zákazníkovi přiznat, takže z něj radši dělali
blbce ("u nás je to v pořádku, test na rychlost.cz není relevantní, protože
blablabla").
P.K.
Dne 4. ledna 2016 10:54 David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
napsal(a):
> No ona pak pri prijezdu technika ta zavada samozrejme uz neni a proto to
> byl plany
> vyjezd :-)
>
> Nicmene z dlouhych zkusenosti s dvema providery si spis myslim, ze to neni
> past, ale
> bezne chovani vuci zakaznikovi v situaci, kdy se neco podelalo a bud nikdo
> nevi proc
> a co s tim a ruznym nahodilym restartovanim cehosi kdesi se to nejak
> opravi (anebo i
> jen vlastnim chovanim distribuovaneho systemu se to zmatori samo). Take to
> muze byt
> proste problem, o kterem vedi ale ktery nechteji zakaznikovi rict, bud to
> obsluha na
> telefonu nevi, anebo to technik, ke kteremu se clovek probojuje vi, ale
> nechce nebo
> nemuze to priznat. Atd. Z umyslne smejdovskeho chovani bych obvinoval u
> provideru
> spis leda tak marketing a tvorbu smluv, techniky ne, to by museli byt uz
> hodne
> zoufali z neplneni planu vyjezdu, aby s necim takovymhle zacali.
>
> A stejne jako v jinych firmach, i u provideru jsou vice a mene schopni a
> neschpni
> zamestnanci plus sada manageru a managoru...
>
> D.O.
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20160104/f9ab5197/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list