mereni rychlosti pripojeni u UPC

David Obdrzalek David.Obdrzalek na mff.cuni.cz
Pondělí Leden 4 10:54:26 CET 2016


No ona pak pri prijezdu technika ta zavada samozrejme uz neni a proto to byl plany 
vyjezd :-)

Nicmene z dlouhych zkusenosti s dvema providery si spis myslim, ze to neni past, ale 
bezne chovani vuci zakaznikovi v situaci, kdy se neco podelalo a bud nikdo nevi proc 
a co s tim a ruznym nahodilym restartovanim cehosi kdesi se to nejak opravi (anebo i 
jen vlastnim chovanim distribuovaneho systemu se to zmatori samo). Take to muze byt 
proste problem, o kterem vedi ale ktery nechteji zakaznikovi rict, bud to obsluha na 
telefonu nevi, anebo to technik, ke kteremu se clovek probojuje vi, ale nechce nebo 
nemuze to priznat. Atd. Z umyslne smejdovskeho chovani bych obvinoval u provideru 
spis leda tak marketing a tvorbu smluv, techniky ne, to by museli byt uz hodne 
zoufali z neplneni planu vyjezdu, aby s necim takovymhle zacali.

A stejne jako v jinych firmach, i u provideru jsou vice a mene schopni a neschpni 
zamestnanci plus sada manageru a managoru...

D.O.

On 4 Jan 2016 at 10:18, Pavel Kadečka wrote:
> Přesně stejné problémy jsem s UPC kdysi měl taky, rychlost downloadu padla
> z 10Mbit někam na 0,5-1Mbit, ale v praxi dokonce vypadávalo internetové
> rádio, oni mě odkázali na jejich měřící server, kde to samozřejmě bylo OK
> a
> když jsem se odkazoval na měření na rychlost.cz, lupa.cz, speedtest.net
> apod., tak že je to nezajímá, že to oni neuznávají. Tak jsem se nasral,
> vypověděl smlouvu a přešel ke konkurenci, kde jsem za míň peněz měl
> ještě
> vyšší rychlost (UPC tehdy 10Mbit za 500, konkurence 30Mbit za 300).
> 
> A to stím naúčtováním zbytečného výjezdu je vtip? Platíte za službu,
> která
> nefunguje, firma to přijede opravit a naúčtuje to zákazníkovi?
> 
> P.K.
> 
> Dne 4. ledna 2016 10:02 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
> napsal(a):
> 
> > Už pár dní jsem měl problémy s internetem po kabelovce (UPC). Obrázky na
> > stránkách se načítaly i desítky vteřin. Zkusil jsem měřit rychlost tím
> > jejich měřičem http://rychlost.upc.cz/ Měření ping trvalo asi 10 vteřin,
> > ale pak to napsalo 10 ms. Rychlost se pohybovala někde okolo nuly, ale
> > občas vylítla až na 5 Mbit. Jako výsledek to ukázalo těch 5 Mbit :-) Pak
> > jsem zkusil jiné měření rychlosti (je jich na netu spousta) které rychlost
> > opravdu průměrovalo. Napsalo mi to že ping je od 30 ms do 2,5 s a rychlost
> > někde okolo 50 Kbit :-) Když jsem to pak probíral s jejich technikem, prý
> > že oni používají standardní měření, které se používá po celé Evropě
> :-)
> > Jsem zvědavý na další pokračování. Včera mi na dálku modem
> restartoval,
> > prý je to jiný restart než když to vypnu a zapnu. Nic se nezměnilo. Pak to
> > měřil přes http://beta.speedtest.net/ že z toho dostane nějakou
> > diagnostiku a šel to probírat prý s kolegou. Dnes dopoledne má přijet,
> > jenže ve dvě v noci se to rozběhlo na plnou rychlost stabilních 30 Mbit a
> > hned jsem jim to napsal, abych neplatil zbytečný výjezd (na to mě
> > upozorňovali). Požadavek zaregistrovali, ale dál na něj nereagovali. Tak
>> > napadá několik možných variant
> > 1. byla skutečně chyba v síti a dali to dohromady, i když mi tvrdil že
> > ostatním v Nymburce to chodí.
> > 2. bylo skutečně něco s modemem a projevuje se to jen občas
> > 3. čas od času na někoho nalíčí umělou závadu, kterou před příjezdem
> > technika odstraní a dotyčný platí zbytečný výjezd???
> >
> > Anděl






Další informace o konferenci Hw-list