<div dir="ltr"><div>Tak přesně tenhle pocit jsem tehdy měl taky - že jim klekl nějaký páteřní spoj (nebo prostě už nestačil). Ono to totiž krátce před koncem výpovědní doby zase začalo fungovat plnou rychlostí. Jakoby měli nějaký průser, věděli o něm, ale nesměli to zákazníkovi přiznat, takže z něj radši dělali blbce ("u nás je to v pořádku, test na <a href="http://rychlost.cz">rychlost.cz</a> není relevantní, protože blablabla").<br><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 4. ledna 2016 10:54 David Obdrzalek <span dir="ltr"><<a href="mailto:David.Obdrzalek@mff.cuni.cz" target="_blank">David.Obdrzalek@mff.cuni.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">No ona pak pri prijezdu technika ta zavada samozrejme uz neni a proto to byl plany<br>
vyjezd :-)<br>
<br>
Nicmene z dlouhych zkusenosti s dvema providery si spis myslim, ze to neni past, ale<br>
bezne chovani vuci zakaznikovi v situaci, kdy se neco podelalo a bud nikdo nevi proc<br>
a co s tim a ruznym nahodilym restartovanim cehosi kdesi se to nejak opravi (anebo i<br>
jen vlastnim chovanim distribuovaneho systemu se to zmatori samo). Take to muze byt<br>
proste problem, o kterem vedi ale ktery nechteji zakaznikovi rict, bud to obsluha na<br>
telefonu nevi, anebo to technik, ke kteremu se clovek probojuje vi, ale nechce nebo<br>
nemuze to priznat. Atd. Z umyslne smejdovskeho chovani bych obvinoval u provideru<br>
spis leda tak marketing a tvorbu smluv, techniky ne, to by museli byt uz hodne<br>
zoufali z neplneni planu vyjezdu, aby s necim takovymhle zacali.<br>
<br>
A stejne jako v jinych firmach, i u provideru jsou vice a mene schopni a neschpni<br>
zamestnanci plus sada manageru a managoru...<br>
<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
D.O.</font></span><br></blockquote></div><br></div></div></div></div>