OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Prosinec 2 09:50:48 CET 2016

pekne shrnuto ...
takhle to znam take.
a pak je jeste mazec, ze pokud jste ve firme co se vypracovala za vasi dobu(15-20let) z tech 23-30 lidi na "jako korporat" o 200-300 lidech a firemni kultura
jde do hajzlu :-(.
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Friday, December 02, 2016 9:24 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Jenze tohle je jadro pudla.

U tech jak rikate korporatu to funguje tak, ze se ani nemate s kym o propusteni bavit. Zazil jsem to (nastesti ne na sobe) jak u beznych zamestnaneckych pozic tak u manazerskych. U tech manazerskych to funguje treba tak, ze jedete na normalni poradu do centraly, kde vam sekretarka na recepci oznami, abyste odevzdal notebook, telefon, auto, podepsal odchod a za 30 minut jedete domu vlakem.

U zamestnaneckych pozic to funguje tak, ze prijde vynos, ze je treba snizit stavy o 30% (nikdo neresi, ze Vase oddeleni je dlouhodobe pod stav). Proste dostanete jako vedouci novou kvotu a za tu jste odpovednej - plnenim mzdovych nakladu. Pak muzete mudrovat koho vyhodite, kdyz vsechny znate, kazdej penize potrebuje a vsichni vite, ze za pul roku se zjisti, ze je treba zase misto pridat, protoze se to opravdu stihat neda a zakaznici rvou.

RV