OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Prosinec 2 15:45:57 CET 2016

Věřte mi, že většina zaměstnavatelů na lidi kašlou a přístup je stylem
teď má firma zakázku tak nebudeš chodit domu. Oblíbená otázka mého
bývalého šéfa byla "Den má 24 hodin, tak proč ještě nemáš hotové co jsem
ti zadal?"

Co se týče korporací tak mám zkušenost, že někde nahoře se něco umele a
aniž by to jen zvážili nebo spočetli tak se chtějí zalíbit a provedou to
ihned. To že to má špatné dopady nejen na zakázky ale i na produktivitu,
to zjišťují pozdě.

A co se týče vyhazovu tak má zkušenost je následující. V pátek odpoledne
přijel majitel firmy a zajímal se jestli jdu v sobotu. Já zrovna šel tak
mi nic dalšího neřekl. No a v sobotu před koncem pracovní doby se
majitel objevil znovu a já dostal vyhazov.

Milan