ALTERA Cyclone IV funkce pinu

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Březen 5 09:30:09 CET 2015

Ruzne piny muzou mit ruznou silu driveru, pripadne nastaveny slew-rate. V tomto
pripade si ale myslim, ze dominantni bude zpozdeni routovanim. Pokud mate logiku
napr. v levem spodnim rohu FPGA, tak cesta na piny v levem spodnim rohu bude
kratka (male zpozdeni). Do praveho horniho rohu bude dlouha cesta a tak tam bude
i velke zpozdeni. Spuste si floorplanner (ci jak se to u Altery jmenuje) a
podivejte se, kudy jsou cesty vedeny.

U synchronich signalu je snaha pouzit registry v I/O bunkach, kdy je vystupni
zpozdeni nejmensi. U asynchronnich signalu to ale nelze a tak je nutno pri
navrhu rozlozeni pinu mit vstupy a vystupy logiky co nejblize k sobe.

J.S.