ALTERA Cyclone IV funkce pinu

Čtvrtek Březen 5 06:21:52 CET 2015

To by davalo smysl, ale tahle rada myslim zadny hardwired radic nema, to
samotne PHY ma take dost velkou spotrebu logiky. Na ty DDR piny jsou k
dispozici take obecne megafunkce, ktere take seberou 3 registry.
Vcera jsem si hral se simulaci a na rozlozeni vyvodu zda se dost zalezi,
kdyz jsou rozhazene mezi bankami, je tam vyrazny rozdil ve zpozdeni
signalu - neni ta specialita pinu v tom, ze maji nejak interne zarucenu
malou rozdilnost zpozdeni?