ALTERA Cyclone IV funkce pinu

Galloth lordgalloth na gmail.com
Úterý Březen 3 22:13:14 CET 2015

Nevím jak na Alteře, ale na Xilinx je to tak, že pokud chcete připojovat
DDR paměti, tak neimplementujete řadič pamětí pomocí logiky (nebo alespoň
ne celý), ale máte k tomu připravený kus ASICu. No a ten je připojený ke
konkrétním pinům, takže když chcete použít DDR řadič od Xilinx, tak prostě
musíte tu paměť připojit na určené piny. Pokud o DDR nestojíte, tak tyto
piny můžete použít na co chcete jako standartní IO.  Nejedná se ale o nijak
"lepší" piny.

Honza