Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 17:44:11 CEST 2015


Pajkovat sa v autach moze ale:
Spoje nesmu byt namahane na ohyb
Je to drahe.
Pouziva sa to napr na rozvetvovanie jedneho signalu (napajanie, zem) v
kablovom zvazku. Zivotnost 30r bez problemov.

2015-07-23 9:17 GMT+02:00 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>:

> Pájení není zrovna dobrý způsob, jak spojovat dráty v autě. V autě zásadně
> nic nepájím, ale propojuju fastonama, kterých jsem si objednal kýbl z číny.
> No už skoro dochází. Nedávno jsem si k tomu objednal i luxusní "zlodějky",
> které mají v sobě faston. A jo, už jich pár v autě mám, je to lepší než
> dělat odbočku přestřižením drátu, "Y" drátem a nacvakáním fastonů na všecky
> konce.
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: Pavel Kadečka
>
>
> p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle
> hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1)
> je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají
> přechoďáky a čerpadlo se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout.
> Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20150723/e2cbc415/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list