<div dir="ltr"><div><div><div>Pajkovat sa v autach moze ale:<br></div>Spoje nesmu byt namahane na ohyb<br></div>Je to drahe.<br></div>Pouziva sa to napr na rozvetvovanie jedneho signalu (napajanie, zem) v kablovom zvazku. Zivotnost 30r bez problemov.<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2015-07-23 9:17 GMT+02:00 Jaroslav Lukesh <span dir="ltr"><<a href="mailto:lukesh@seznam.cz" target="_blank">lukesh@seznam.cz</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Pájení není zrovna dobrý způsob, jak spojovat dráty v autě. V autě zásadně nic nepájím, ale propojuju fastonama, kterých jsem si objednal kýbl z číny. No už skoro dochází. Nedávno jsem si k tomu objednal i luxusní "zlodějky", které mají v sobě faston. A jo, už jich pár v autě mám, je to lepší než dělat odbočku přestřižením drátu, "Y" drátem a nacvakáním fastonů na všecky konce.<br>
<br>
----- Původní zpráva ----- Od: Pavel Kadečka<span class="im HOEnZb"><br>
<br>
<br>
p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1) je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají přechoďáky a čerpadlo se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout. Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.<br>
<br></span><div class="HOEnZb"><div class="h5">
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>