RE: [!!Mass Mail]Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Pátek Červenec 24 07:09:39 CEST 2015

To asi v nějaké kusové výrobě. Sériovka rozvětvuje vodiče lisováním a následně je to zaizolováno silnostěnnou smršťovčkou s lepidlem. Aspoň takto jsou dělány kabelové svazky v našich vozících. Se životností taky není problém.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Thursday, July 23, 2015 5:44 PM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Pajkovat sa v autach moze ale:
Spoje nesmu byt namahane na ohyb
Je to drahe.
Pouziva sa to napr na rozvetvovanie jedneho signalu (napajanie, zem) v kablovom zvazku. Zivotnost 30r bez problemov.

Pájení není zrovna dobrý způsob, jak spojovat dráty v autě. V autě zásadně nic nepájím, ale propojuju fastonama, kterých jsem si objednal kýbl z číny. No už skoro dochází. Nedávno jsem si k tomu objednal i luxusní "zlodějky", které mají v sobě faston. A jo, už jich pár v autě mám, je to lepší než dělat odbočku přestřižením drátu, "Y" drátem a nacvakáním fastonů na všecky konce.

----- Původní zpráva ----- Od: Pavel Kadečka

p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1) je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají přechoďáky a čerpadlo se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout. Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.