<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 14 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman","serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
span.im
        {mso-style-name:im;}
span.StylE-mailovZprvy18
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body lang="CS" link="blue" vlink="purple">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">To asi v nějaké kusové výrobě. Sériovka rozvětvuje vodiče lisováním a následně je to zaizolováno silnostěnnou smršťovčkou s lepidlem. Aspoň takto jsou dělány
 kabelové svazky v našich vozících. Se životností taky není problém.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">Zdravím<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">L. Kručinský<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"">From:</span></b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif""> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
<b>On Behalf Of </b>Juraj Michálek<br>
<b>Sent:</b> Thursday, July 23, 2015 5:44 PM<br>
<b>To:</b> HW-news<br>
<b>Subject:</b> [!!Mass Mail]Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><o:p> </o:p></p>
<div>
<div>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">Pajkovat sa v autach moze ale:<o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">Spoje nesmu byt namahane na ohyb<o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">Je to drahe.<o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">Pouziva sa to napr na rozvetvovanie jedneho signalu (napajanie, zem) v kablovom zvazku. Zivotnost 30r bez problemov.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><o:p> </o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">2015-07-23 9:17 GMT+02:00 Jaroslav Lukesh <<a href="mailto:lukesh@seznam.cz" target="_blank">lukesh@seznam.cz</a>>:<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">
Pájení není zrovna dobrý způsob, jak spojovat dráty v autě. V autě zásadně nic nepájím, ale propojuju fastonama, kterých jsem si objednal kýbl z číny. No už skoro dochází. Nedávno jsem si k tomu objednal i luxusní "zlodějky", které mají v sobě faston. A jo,
 už jich pár v autě mám, je to lepší než dělat odbočku přestřižením drátu, "Y" drátem a nacvakáním fastonů na všecky konce.<br>
<br>
----- Původní zpráva ----- Od: Pavel Kadečka<br>
<br>
<br>
<span class="im">p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1) je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají přechoďáky a čerpadlo
 se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout. Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.</span><o:p></o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><o:p> </o:p></p>
</div>
</div>
</body>
</html>