RE: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červenec 23 09:38:27 CEST 2015

"Zlodejky" z GME nebrat!
kvalita spoja je viac nez pofiderna.
po tyzdni nervov som ich musel z auta vyhadzat
spoje som nakoniec zletoval cinom

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Thursday, July 23, 2015 9:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Pájení není zrovna dobrý způsob, jak spojovat dráty v autě. V autě zásadně nic nepájím, ale propojuju fastonama, kterých jsem si objednal kýbl z číny.
No už skoro dochází. Nedávno jsem si k tomu objednal i luxusní "zlodějky", které mají v sobě faston. A jo, už jich pár v autě mám, je to lepší než dělat odbočku přestřižením drátu, "Y" drátem a nacvakáním fastonů na všecky konce.