[OT][AUTO] Ako zvysit viskozitu kvapaliny do ostrekovaca

Čtvrtek Srpen 27 08:50:44 CEST 2015

U jednoho auta jsem opravoval ostřikovač tak, že jsem nejdřív koupil nové
čerpadlo a když to nepomohlo, tak jsem bádal dál a zjistil jsem, že je v
cestě nějaký zpětný ventil, ale zřejmě namontovaný obráceně, protože když
jsem ho otočil, tak to konečně začalo fungovat.

P.K.