[OT][AUTO] Ako zvysit viskozitu kvapaliny do ostrekovaca

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 27 09:30:32 CEST 2015

On Thu, 27 Aug 2015, Jan Waclawek wrote:

> [...]
> stratit, a (aj pod vplyvom
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-October/464402.html ) som sa
> pustil rozborky. Ako prve bolo treba nejako odstranit ten plastovy podbeh
> nad kolesom. Slusny zdvihak nemam (len ten z prislusenstva a to je fakt
> nudzovka len na rychlu vymenu kolesa bez akejkovek manipulacie pri ktorom
> by mohlo auto z neho spadnut), tak som to robil pri namontovanom kolese,
> takze ten podbeh som len "odchlipil" a zvysok bol o vyhmatavani s rukou
> zasunutou po laket medzi plechom vonkajsieho blatnika a tym podbehom.

Klasika - napred snaha vyvinout zazracnou vodicku co vyresi problem,
nakonec nezbyva nez si uspinit ruce a vyresit problem :-)

Gratuluju k vyreseni problemu - ja bych sel spis cestou nakupu noveho
cerpadla - ono to stoji jen par stovek...