Tip na sdilneho odbornika na soudobe VLSI (digi CMOS)?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Leden 18 01:11:32 CET 2014

No mate design kit fabu, kde se pak integrac upece? Co jsem koukal, tak
MOSIS je v podstate dealer pro ostatni. 0.3um proces jsem nevidel, jen
0.35u. Mozna, ze nektery z fabu nabizi "shrink" verzi, tolik jsem to
nezkoumal. Chce to PDK (process design kit) a DRM (design rule manual)
ciloveho fabu. Tam by (teoreticky) mohlo byt i na jakem max kmitoctu to umi
jet. 500MHz na 0.35um se mi zda uz dost rychle. Dale je pak potreba
presimulovat pres PVT (process variation, voltage, temperature). Kdyz to
zacne chodit, tak je potreba extrahovat parazity z konkretniho layoutu a
preliznout simulace znova. Nevim jaky konkretni sum je potreba simulovat,
ale na sumove simulace se v simulatoru eldo pouziva .noisetran. Je potreba
zadat sirku pasma sumu a jeste par dalsich parametru.

PK