moderni keraniky ve spinanych zdrojich

Neděle Prosinec 14 12:52:00 CET 2014

No mohl by to aspon zkratit na zlomek odpovidajici kapacite pri max.
napeti ;-) Ja to pak preskakoval ke konci, toho divneho kondiku s vyvody
jsem si vsimnul i tech grafu...
Kazdopadne me uspokojil na zacatku ten 10uF X5R co zrovna taky osazuju,
co byl podle pytlicku predpokladam na 6,3V, ktery mel tech 7,8uF mezi
5-6V. Pouzivam je na 3,3 nebo 5,0V takze mi to prijde OK. Navic stale ze
setrvacnosti pouzivam u techto velkokapacitnich keramik 1206, takze to
bude snad jeste o neco lepsi.
Ale kazdopadne poucne, doted jsem o tehle vlastnosti nemel tuseni.