moderni keraniky ve spinanych zdrojich

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Prosinec 14 08:46:29 CET 2014

No ta kapacita (jeji pokles) zalezi na hodne faktorech a obecne bude typ od
typu jina - jinak by byl vas zivot prilis jednoduchy:)
Obecne zalezi na hmote (C0G jsou na tom lip nez X7R ci X5R. Ty jsou na tom
lip nez Y5U), velikosti (vetsi pouzdra jsou na tom lepe), DC (ty /50V se
chovaji pri 5V podstatne lepe, nez ty /6.3V), kapacite (ty s vetsi
kapacitou na tom jsou hur)
A mnozi vyrobci pro jistotu tuto informaci (pokles kapacity s napetim)
celkem kvalitne taji, dopatrat se grafu byva mnohdy nadlidsky vykon)

A k vasi otazce 47uF kondenzatoru - vzhledem ke kapacite a vzhledem k
provozovani na napeti blizkemu maximu - tak ta kapacita bude pravdepodobne
zanedbatelna:)
Marek